مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-12اجتماعي

کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در حاجی آباد کرمان 


امروز 21 آبان ماه، کلنگ ساخت مدرسه 9 کلاسه در روستای حاجی آباد در شهر کرمان با حضور خیر مدرسه ساز، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان امروز 21 آبان ماه، کلنگ ساخت مدرسه 9 کلاسه در روستای حاجی آباد در شهر کرمان با حضور خیر مدرسه ساز، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، به زمین زده شد.

سردارمحمدرضا حسنی سعدی خیر مدرسه ساز(مدیر گلزار شهدای کرمان) در این مراسم ضمن اشاره به اینکه کار خیر ماندنی است، گفت: در ابتدای کار با نام و یاد شهدای گرانقدر و در گلزار شهدا تفاهمنامه را امضاء کردیم تا به برکت خون شهدا برای شادی دل دانش آموزان کار انجام گیرد.

همچنین رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اتمام مدارس خیرسازی که سالها به صورت نیمه تمام باقی مانده بود، گفت: با تکمیل و ساخت این مدارس که با تخصیص اعتباری که در سفر ریاست جمهوری به استان کږمان انجام شد، روزنه امید در دل خیران روشن شد و استقبال برای ساخت مدرسه در این چند سال بی نظیر بوده است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان در رابطه با سیاست دولت مردمی و سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص محرومیت زدایی و ساخت مدارس روستایی افزود: ساخت این مدرسه بر اساس نیاز آموزش و پرورش در یک منطقه کم برخوردار صورت می گیرد و کیفیت ساخت و ساز و مصال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در حاجی آباد کرمان 

کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در حاجی آباد کرمان